Recenzia - Sexy 40

Sexy 40

The Rebound

Réžia: Bart Freundlich
Hrajú: Catherine Zeta-Jones, Justin Bartha, John Schneider, Lynn Whitfield, Art Garfunkel, ...
Premiéra: 02.09.2010
Žáner: Romantický/Komédia

Už samotné názory ľudí na film sa dosť rôznia. Od úžasného filmu, lebo tam hrá Catherine Zeta-Jones(sexuálny objekt mužov), cez peknú myšlienku filmu, až po nerealistické, zbrklé a chabé uvažovanie postáv(nie ale v celom filme). Už samotný film začína zvláštne, a buď mi niečo uniklo, alebo sám neviem čo, ako a prečo sa Sandy dostala naraz záhadne k videu. No budiš, stalo sa. Cesta do New Yorku ju stálo veľa síl, ale má šmrnc a kúsok odvahy. Na ženu v 40, ktorá „nič“ nerobila je to ozaj pekná vlastnosť. A svojou vytrvalosťou sa dostáva postupne na popredné mesta. Základnú pointu by sme mali zvládnutú. Teraz príde na rad pestúnka Aram, ktorý jej pomáha s deťmi. Vie to s nimi, a zaľúbil sa do Sandy. Problém? Ma len 25 rokov. Vzdá sa super pozícii, len aby mohol byť s ňou čo najčastejšie, aj keď to vyzerá, že to robí z dobrej vôle. Prečo ale naraz ten obrat vo filme, ktorý nebol absolútne potrebný. Prečo tam dali časť, že to na čo sa tešili, je naraz preč, a tým je preč aj sen a ich láska. Prečo také zbrklé jednanie. To ozaj takto funguje? Neverím. Môj názor je, že niekto si naraz povedal okoreníme to. Alebo chcel natiahnuť film, aby mal viac minút? Ozaj nechápem. Film mohol končiť krásne romanticky, pretože bez toho úplne nerozumného zvratu by to bola krásna sladká komédia. Ženy, ktoré manžel zeta-jones-404_671011cpodvádzal by dostali v kine nádej na krásnu, životaschopnú lásku, chalani vo veku 23-27 rokov zas by mali chuť na niečo zrelšie. Všetci by boli happy a môžeme ísť domov. Záverečná časť s asi 5-10min. zábermi ako z dokumentu si asi nikoho nezískajú, lebo skôr diváka táto časť filmu úplne rozcitlivie. Urobili časový strih, no odkrytie práve týchto polí myslenia a psychiky by boli ozaj zaujímavé.
Hudba je vo filme od Clinta Mansella, čím ale veľmi nezaujal. Považuje sa za génia vo filmovej tvorbe, no v tomto filme asi hulil viac ako bolo potrebné. Kamera nie je ničím výnimočným, ale snaží sa aspoň divákovi nepokaziť aký-taký dojem.

MOJE POCITY:

Catherine Zeta-Jones zostarla, no šmrnc si udržala, čo bude iste lákadlom pre mnohých jej fanúšikov. Ďalšia skupina fanúšikov bude tá, čo má polovičky s dosť rozdielnym vekom. Len aby z kina neodchádzali už osamote :) Ale jednoduchou, humornou a krásnou komédiou sa to nazvať dá.

Pozri preview

Hodnotenie: 70%

Rank (hodnotenie príspevku): - 33 +