Recenzia - Let´s Dance 3D

Let´s Dance 3D

Step Up 3D

Réžia: Jon Chu
Hrajú: Rick Malambri, Sharni Vinson, Harry Shum Jr., Ally Maki, Alyson Stoner, Adam G. Sevani, Kendra Andrews, Jason Etter, Daniel 'Cloud' Campos, Ruby Feliciano
Premiéra: 02.09.2010
Žáner: dráma/tanečný/romantický

Let´s Dance 3 nesmel padnúť pod úroveň predchádzajúcich dielov. Po rebelovi Tylerovi a neprispôsobivej Andie teraz vsadili kartu na trochu rovnoprávnosti, so štipkou Veľmi nebezpečných známosti. No v každom prípade sa im to oplatilo a takto prišiel na trh ďalší z tanečných filmov. Tento žánrový film zaujme predovšetkým mladých, ktorý milujú tanec. A na tanečnej úrovni je film o niekoľko schodíkov vyššie ako Street Dance 3D. Samotný režisér Jon Chu mohol uplatniť svoje predstavy a videnie tanca z predchádzajúcich častí „trilógie“. Takto scenáristicky opätovne zažijete niektoré tance, samozrejme viac obohatené kreatívnymi prvkami, ale s podobným podtextom. Dôvod? Ten je samozrejme jasný ako facka. V 3D premietaní je tanec a jednotlivé zábery úplne iné ako v 2D. Ten úžasný pocit lietajúcej vody do tváre, tie tanečné prvky, kedy naraz pocítite ako Vás vtiahne do seba a tanečníci, ktorý nie sú už na plátne, ale pred vami tancujú ako by ste sa ocitli v SND. Ten pocit je nenahraditeľný a priam skvostný.

Aj keď je tu menej tanečných prvkov ako v Street Dance, no tie sú o to prepracovanejšie a človek viac sa podchytáva do podvedomia tanca. Na tom mieste zisťujete, čo je „výpoveďou“ tanca, čo všetko sa tým dokáže a čo to tým ľuďom hovorí. Je to ako román s dejom a jeho pomalým napĺňaním dejovej podstaty. Proste novodobý balet s uličnými prvkami, ktoré ľudské oko v spomalenom zábere si dokáže vychutnať až po okraj svojich pocitových schopnosti.

Dejovo sa film opäť nevydaril. Je to o súboji a snahe vyhrať nejaký ten titul. Ale stále dúfam, že raz príde taký tanečný film, ktorý dejovo a tanečne poskytne v 3D formáte pocity ako svojho času Hriešny tanec.

Tak ako z prvého filmu do druhého využili prechod popri hlavnom hercovi, teraz prechádza z dvojky mladý Moose (po ktorom budú baby šalieť) a začína život na „vysokej“ škole. No začína ozaj úžasným zápisom … do školy. Všimne si ho Luke a snaží sa ho dostať k Pirátom. A naraz, sa tu znova objavuje krásna baba, super tanečnica Natalii…, žeby láska? Dôležité je ale ochrániť klub, ktorý založili jeho rodičia, a či sa mu to podarí je ozaj otázne. V tomto dejovom ponímaní, je jedna malilinká chybička. Keď sa raz niekomu niečo nepodarí, nepodarí sa to všetkým, keď niekto nájde cestu k niečomu lepšiemu v živote, tak zrazu aj ostatní majú hneď lepší deň. Tú ulicu a spolunažívanie je cítiť z každej strany, ale miestami to bije do očí. A stáva sa tak film trochu trápnym.

pocity: Zábavný, tanečný film. Bola tam aj romantika, a aj určitý nepokoj, ako to dopadne.

Tu zistíte kedy premietajú tento film vo vašom kine.

Hodnotenie: 64%