Recenzia - Postradateľní

Postradateľní

The Expendables

Réžia: Sylvester Stallone
Hrajú: Sylvester Stallone, Jason Statham, Jet Li, Dolph Lundgren, Eric Roberts, Randy Couture, Steve Austin, David Zayas, Giselle Itié, Charisma Carpenter, Gary Daniels, Terry Crews, Mickey Rourke, Arnold Schwarzenegger, Bruce Willis
Premiéra: 03.08.2010
Žáner: Akčný \\ Dobrodružný

... Už samotný názov tohto akčného snímku napovedá o kvalite filmu... naozaj to bol doposiaľ postrádateľný akčný film v histórii kinematografie.. a to hlavne čo sa týka hereckého obsadenia... ale najprv k deju... jedná sa o klasický akčný snímok z dielne Stalloneho,kde si zahrál hlavnú postavu nájomného žoldniera Barneyho Rossa teda ako hlava svojho týmu a bojový stratég spolu s ďalšími svojími parťákmi vykonávajú extrémne náročné úlohy,za ktoré si účtujú samozrejme extrémne peniaze... jednou úlohou je aj zabitie vysoko postaveného generála na ostrove Vilena,Barney tento \"kšeft\" zoberie,a oboznámi svoj tým zložený z tých najlepších zabijákov aký kedy kráčali po Zemi... ; ) .. Lee Christmas(John Statham - Kuriér 1,2,3),odborník na nože a bývalý letec... Yin Yang(Jet Li - Romeo musí zomrieť) špecialista na boj zblízka...Hale Caesar(Terry Crews) jeho doménou sú zbrane na veľkú vzdialenosť a s poriadnou kadenciou... Toll Road(Randy Couture)demoličný expert.. a nakoniec Gunnar Jensen(Dolph Lundgren - Univerzálny voják,Rocky IV)..vojnový veterán a odstrelovač... parta nájomných žoldnierov pripravená na tie najťažšie rozkazy aké boli kedy vynesené... dá sa povedať že sa jedná o typickú bojovú zápletku prešpikovanú akčnými scénami tak ako sme na to zvyknutí avšak s jednou veľkou nečakanou čerešničkou a tou sú herci... spomeniem scénu kde sa pokope shromáždili \"dinosauri\" akcie a napätia Arnold Schwarzenegger,Bruce Willis a Sylvester Stallone... jedna zo scén na ktoré asi nikdy nezabudnem... !!.. : ) .. spomeniem ešte Mickeyho Rourka,ktorý tu stvárnil dá sa povedať takú oporu Barneyho,a celkom sa mu tá rola vryla do kože a nakoniec sa tam objavila aj postava záporná pod menom Paine (Steve Austin - profesionálny wrestler vo svete WWF) ...na záver osobné súboje \"face to face\" boli veľmi vydarené a s celkovým príbehom som nadmieru spokojný,drobné chyby sa našli ale herecké výkony našich obľúbencov to hravo zakryli ... čo dodať nakoniec ???.... snáď len,už bolo načase.. !! .. amazing .. všetkými dvadsiatimi.. !!..

Rank (hodnotenie príspevku): - 59 +

01.09.2010 21:08:42 brutus1974_2 reagovať

S povodnou recenziou suhlasim, len by som ju rad doplnil o postreh, ktory v zapale vasne autorovi stipku "usiel"...:-)) a to je fakt ze scenu troch dinosaurov by som zas tak neobdivoval, pretoze ak si ju poriadne a pozornym okom pozriete, tak zistite ze v den natacania sceny bol Arnold k tym dvom hrdinom ani len neplachol, bol totiz niekde vo svojej kancelarii guvernera v Californii a za nim morde platno a ti dalsi dvaja umelci Silvester a Bruce hovorili len do luftu namiesto Arnoldovi do tvare.. a hlavne osvetlenie arnolda to prezradza..:-))...lebo ako vieme, nas Arnold uz davno nema cas na malichernosti takehoto typu, ked uz teraz v reale zachranuje Amikov..:-)))...preto ho museli aj v poslednom Terminkovi uz len animovat...co zas nebolo az tak na skodu..priznajme si to vsetci..:-))

03.10.2010 12:33:33 Pedro2236 reagovať

Ale inak to je super trhak na sposob starej skoly :)

24.10.2010 16:15:18 jeffocadca reagovať

brutus1974_2 : Tak s tym postrehom to zasluzi potlesk.. ja som si to vo filme vobec nevsimol.. jedine som si pomyslel ze bolo uplne zbytocne na tych par zaberov toho Schwarcenegra do toho filmu vobec trepat.. zbytocny tam bol on a aj Bruce.. na tych par zaberov tam mohli dat kohokolvek.. inak moj nazor na film je, ze film sa vydaril.. strasne sa mi pacil, dobra akcia, niekedy trochu prehnane efekty.. ale dialogy medzi hercami su uplne skvosty.. a odporucam pozriet... u mna Tip Top film :)