Recenzia - Love and Dance

Kochaj i tancz

Réžia: Bruce Parramore
Hrajú: Mateusz Damiecki, Izabella Miko, Violetta Arlak, Katarzyna Figura, Roma Gasiorowska, Krzysztof Globisz, Katarzyna Herman, Jacek Koman
Premiéra: 05.11.2009
Krajina: Poľsko
Žáner: Romantický/Tanečný

„Love and Dance“ je film, v ktorom, sa medzi rytmom a tancom rodí láska, v ktorom prvé krôčiky hrdinov po parkete strhnú lavínu nečakaných udalostí. Hlavná hrdinka filmu, začínajúca novinárka Hania, nesmelo prešľapuje na prahu kariéry. Práve dostala úlohu, ktorá sa má stať jej vstupným testom. Ale svet, do ktorého vyzbrojená diktafónom práve vyrazila, obráti jej doteraz pokojný a poctivo naplánovaný život hore nohami. Objaví v ňom vášeň, rytmus a hudbu a nechá sa nimi úplne pohltiť. Zoznámi sa s Wojtekom, milovníkom street dance, ktorý sníva o kariére na Broadwayi a začne pod jeho vplyvom premýšľať, či je so svojim súčasným, niekedy prízemným snúbencom skutočne šťastná. Na tanečnom parkete tiež zistí Hania totožnosť muža, ktorý sa dobrovoľne zriekol práva byť jej otcom. Charizmatický tanečník Jan Kettler neprichádza do Poľska iba preto, aby pripravil poľských závodníkov na European Dance Show. Má oveľa dôležitejší cieľ: vyrovnať sa s vlastnou minulosťou. Podarí sa mu napraviť staré chyby a vyvarovať sa novým? Bude schopný nadviazať vzťah s dcérou, ktorú nikdy nevidel, či presvedčiť Wojteka, že keď obetuje lásku za svoju kariéru, urobí rovnako tragickú chybu ako kedysi on sám? Na začiatku celého príbehu stojí tanec, ktorý nenávratne zmení osudy všetkých hrdinov. V jeho zvodnom rytme vyjdú na povrch dlho skrývane skratky, tajomstvá a možno sa v ňom zrodí aj láska. Príbeh „Love and Dance“ nás učí, že ten, kto počúva hlas svojho srdca viac, ako to, čo mu hovorí rozum, môže nájsť svoje šťastie. „Tento film je samozrejme o tanci, o láske a o tom, že v živote musíme po niečom tužiť a niečo chcieť... Ale hlavne sme chceli natočiť film pre mladých ľudí. Je to film nabitý energiou, zábavný, dynamický, preplnený všadeprítomným, strhujúcim tancom“, hovorí režisér Bruce Parramore

Hodnotenie: 67%

Rank (hodnotenie príspevku): - 101 +

05.07.2010 11:29:10 simi_ reagovať