Recenzia - Wrestler

Wrestler

The Wrestler

Réžia: Darren Aronofsky
Hrajú: Mickey Rourke, Marisa Tomei, Evan Rachel Wood, Mark Margolis, Wass Stevens, Judah Friedlander, Ajay Naidu, Bernadette Penotti, Robert D. Siegel
Premiéra: 12.10.2008
Žáner: Dráma \\ Športovný

Dej filmu sa točí okolo Wrestlingovej hviezdy z \'80 rokov Randyho \" The Ram \" Robinsona (Mickey Rourke)... dnes po 20 rokoch,sa stále neúnavne venuje wrestlingu,avšak vzhľadom k jeho veku sú to menšie zápasy v New Jersey... Ako profesionálny wrestler je závislý od svojich fanúšikov a lesku reflektorov,na ktorých prežil celý svoj život... avšak po infarkte odchádza na dôchodok a snaží sa zaradiť medzi ostatných \"smrteľníkov\" ... pokúša sa nadväzovať kontakt so svojou dlho nevidenou dcérou a stárnucou striptérkou .. bohužiaľ osudom mu nie je dopriané a jeho staré a choré srdce sa nedokáže zmieriť s takýmto osudom.. a tak stráca všetko a rúti sa do posledného zápasu svojho života tak ako za starých čias... Úlohu profesionálneho wrestlera sa Mickey Rourke zhostil natoľko,že som chvíľami naozaj veril,že ním v skutočnosti je... táto rola mu neskutočne sadla a podľa môjho názoru je to prvý film kde sa Mickey stotožnil s postavou ktorú hral,možno preto mu to tak padlo.. ; )) .. snímok Wrestler ukazuje život zápasnikov ktorí sú už zašlí slávou a nechcú sa zmieriť s tragickým koncom... film je veľmi citlivý,kontroverzný a neuveriteľne realistický... podmaní si každého človeka.Snáď dám do pozornosti že Mickey Rourke bol nominovaný na Oscara za rolu Randyho \" The Ram \" Robinsona... Dej a v podstate celý film sa zameriava len na Randyho a jeho život,a práve preto je to dojímavý a epický snímok.. u mňa po dlhej dobe film,ktorý mi pohnul svedomím.. Doporučujem všetkými desiatimi !!! ... a rovnako aj soundtrack.. : )

Rank (hodnotenie príspevku): - 107 +

01.09.2010 22:07:40 brutus1974_2 reagovať

mickey je mickey...a tu bol skutocne uzasny...:-))..ale on zas v kazdej roli zvrhlika a zloducha posobi uzasne...:-))..odkedy je opuchnuty..:-))...v 9 aj pol tyzdna bol este celkom fesak a aj tam posobil fajn lebo to mal "v krvi"...:-)))...a ako sme videli aj v prizemnejsej roli v Postradatelnych, tak aj ako citlivy drsnak sa da pozerat...proste Mickey...toho Oscara mu mali dat teraz...viac sanci uz mat nan nebude..ani lepsiu:-)))...ale ako som cital jeho zivotopis, on po tom oscarovi ani velmi netuzi..:-)))...chvala bohu..:-)))