Recenzia - Nočná mora z Elm Street

Nočná mora z Elm Street

A Nightmare on Elm Street

Réžia: Samuel Bayer
Hrajú: Jackie Earle Haley, Kyle Gallner, Thomas Dekker, Katie Cassidy, Donta Storey, Kellan Lutz, Clancy Brown, Rooney Mara
Premiéra: 30.04.2010
Žáner: Horor \\ Thriller

Ústrednou postavou tohoto hororového remakeu je Fredy Krueger,ktorý sa objavuje v snoch malých detí kde ich následne vraždí tými najkrutejšími spôsobmi... vráťme sa však na začiatok.. úspešný snímok z roku 1984 ,kde si Fredyho zahral neprekonateľný Robert Englund sa stal po prvej premiére okamžitým hitom a žiadaným zbožím na filmovom plátne aj vďaka tomuto hercovi vzniklo ďalších 5 pokračovaní,keď nerátam ten od Wesa Cravena... nové spracovanie teda remake z osemdesiatych rokov sa režisérovi moc nevydaril... je to zcela nový snímok,ktorý nenadväzuje na žiadne predchádzajúce diely ani časti,teda sa jedná o zcela nový kúsok,naplení od začiatku akciou a napätím... jedinou veľkou chybou je gradácia.. film jednoducho neponúka stupňovanie deja a ani napätia... aj napriek tomu ponúka skalným fanúšikom mnoho ozrejmenia,ako sa vlastne z psychopatického muža stal prízrak ktorý im zabíja v spánku deti.Rozhodne stojí tento film za pozornosť,(maska Kruegera je trochu nevydarená a nedotiahnutá,necítiť z nej strach) ... Fredy je hororová ikona sveta a remake \"Nočná mora z Elm Street\".. je vydareným zmŕtvychvstaním tejto postavy...doporučujem tento film aj tým ktorí nevydeli nikdy žiadnu Nočnú moru z Elm Street,pretože sa jedná o zcela nový film resp. horor.Som toho názoru,že sa určite chystá aj druhý diel ako to býva vo zvyku,musím však upozorniť,že sú to len reči.. : ) Nič však nemení na veci to,že vydarený remake z \'84 je cennou útechou po tej dlhoročnej pauze,kde nám Fredy moc chýbal... na záver len podotknem dej je prostý,hudba mrazivá a je tam pár scén kedy človek naozaj zviera vankúš v rukách a samozrejme šialenný psychopat kopa mladých ľudí a hodne krve tak ako sme na to u Fredyho zvyknutí... : )

Hodnotenie: 67%

Rank (hodnotenie príspevku): - 26 +