psychologická dráma - CHLOE - recenzia

CHLOE

Réžia: Atom Egoyan
Hrajú: Julianne Moore, Liam Neeson, Amanda Seyfried, Nina Dorbev, Max Thieriot
Premiéra: 18.11.2010
Krajina: USA / Kanada
Žáner: Thriller / Dráma

Catherine (Julianne Moore), je úspešná lekárka, má dokonalé manželstvo a talentovaného syna. Všetko sa zdá v jej živote bezchybné, až do chvíle, keď začne podozrievať svojho muža Davida (Liam Neeson) z nevery. Pochybnosti sa stupňujú, chce zistiť, či ju podvádza a preto sa rozhodne najať si mladé, krásne dievča – Chloe. Tá má však od začiatku jedinú úlohu, zviesť Davida. Pozvala Chloe do svojho života, do svojho domu a do svojho manželstva, to ešte netušila, že urobila najväčšiu chybu svojho života.

recenzie divákov:
xxx
Chloe Chloe... až tak úžasne, neočakávané, perfektné, famózne to v skutku nie je... komorný thriller o "nevere" a "dôvere". Presná dávka chaotickosti a revolúčnosti, záhadného rozuzlenia deja ako je na dnešné pomery zvykom. Herecky dôstojne, avšak priemer 6/10 ničím obzvlášť mňa osobne nechytilo.(teutates)
xxx
Nadherna mozaika vsetkych moznych emocii partnerskeho vztahu, ktory sa dostal do slepej ulicky. Kazdy z nas uz asi niekedy zazil tu paranoju, preco prisiel/prisla neskoro, s kym si smskuje, partner sa mi nevenuje, odlucili sme sa, sexualny zivot je na bode mrazu... Pridajte si k tomu este syna, ktory vas prehliada, kriza stredneho veku je na svete a cervik nedovery vo vas zacne hlodat viac, ako by bolo zdrave. A ked na scenu vstupi Amanda Seyfried ako Chloe, spusti sa lavina pohromy, ktora moze znicit vsetko, co je vam drahe... Perfektne natocena komorna drama o osudoch jednej rodiny, o znicujucej posadnutosti, ale aj o laske, ktora prekona vsetky prekazky... Nemam co dodat, herecke vykony su famozne, Julianne Moore je proste pani herecka a tato rola jej sadla ako uliata. Hudba skvelo doplnala cely dej a nesmierne sa mi pacilo pomale tempo celeho filmu, ktory nakoniec vygradoval do sekvencie, pri ktorej sa mi jezili vsetky chlpy na tele. PS: Taky dom raz chcem. A chcem v nom aj Amandine vlasy, oci a vlastne ju celu :D PS2:Raised by Swans - ak by to niekoho zaujimalo, je kapela, ktora je vo filme spominana a postarala sa o niektore skvele songy. (larelay)

Hodnotenie: 69%

Rank (hodnotenie príspevku): - 150 +