Recenzia - Spongebob vo filme: Hubka na suchu

SpongeBob Movie: Sponge Out of Water

Réžia: Paul Tibbitt, Mike Mitchell
Hrajú: Clancy Brown, Tom Kenny, Bill Fagerbakke, Rodger Bumpass, Mr. Lawrence, Jesica Ahlberg, Antonio Banderas, Nicolette Noble, Kari Klinkenborg, Carolyn Lawrence
Premiéra: 28.01.2015
Žáner: animovaný, dobrodružný, komédia

SpongeBob kombinuje viacero animačných postupov. Podmorský svet bude klasický animák, na suchu sa potom film prepne do klasickej kombinácie počítačovej animácie a hraného filmu.
Jedna z najobľúbenejších animovaných postavičiek sa konečne objaví aj na filmovom plátne. A dokonca v 3D. SpongeBob je morská huba, ktorá nosí nohavice, býva v ananáse a robí úžasné krabie hamburgery. Milujú ho deti na celom svete pretože je to dobrodruh, ktorý ku všetkému pristupuje s humorom, niekedy poriadne svojráznym. Ako napovedá názov, v tomto filme ho ale humor prejde, pretože sa ocitne pre neho v úplne šokujúcom prostredí- teda na suchu. Všetko začalo idylicky, ďalším krásnym ránom v podmorskom mestečku Bikinová priekopa, kde u Chrumkavého kraba stála dlhá rada na výborné krabie hamburgery pripravované podľa tajného receptu. U konkurenčného podniku nebol ako vždy nikto okrem majiteľa Sheldona Planktóna, ktorý sa ako obvykle pokúšal ukradnúť tajný recept. Idylka skončila vo chvíli, kedy sa magickým trikom zmocnil návodu na tie najlepšie hamburgery pirát Burgybrada (Antonio Banderas),ktorý zaparkoval svoju loďku na pláži a premenil ju v štýlový stánok s rýchlym občerstvením. SponeBobovi a jeho kamarátom neostane nič iné ako vynoriť sa na súš. Súš je pre nich nepriateľské prostredie,no na druhú stranu získajú nevídané super schopnosti.

Hodnotenie: 63%

Rank (hodnotenie príspevku): - -29 +