Recenzia - Smrtonosná jazda 3D

Smrtonosná jazda 3D

Drive Angry 3D

Réžia: Patrick Lussier
Hrajú: Nicolas Cage, Amber Heard, William Fichtner, Charlotte Ross, Billy Burke, David Morse, Tom Atkins
Premiéra: 24.02.2011
Žáner: Akčný\\Fantasy

...ani neviem kde mám začať,nie kvôli pompéznosti výpravy,úderným akčným scénám typu Terminátor,prešpikovanému deju a nabúchaným hláškam...práve naopak...Drive Angry nech už je akokoľvek 3D zabalené,nie je poživateľné ani po fľaške teplého rumu pred spánkom...ale od začiatku...Dej sa točí okolo trestanca na úteku Miltona(Nicolas Cage),ktorý utiekol z pekla (nejako?!),aby zachránil malé mimino svojej dcéry pred satanským kultom,ktorý ho chce obetovať,aby ovládli svet a bla bla...do cesty sa mu dostáva aj sexi mladá (veď prečo nie) čašníčka Piper(Amber Heard),ktorá akosi záhadne k nemu priľne a pomáha mu zničiť zlo a nastoliť pomyselné dobro a rovnováhu vo svete (aj keď o to tam samozrejme nešlo)...naše duo uzatvára nekompromisne skvelo umiestnený pán záhadný,resp. \"účtovník\"(William Fichtner),ktorého posiela zrejme sám veľký Satan,aby priviedol Miltona naspäť do temnôt(táto rola padla Willovi Fichtnerovi ako med na chlieb)..toľko k deju..(čakali ste viac,čo ??)...viac sa ani napísať nedá,keď opomeniem všetky efekty,tak samotný dej bol absolútne chaotický,diváka priamo hodia do studenej vody a držia ho tam po celú dĺžku filmu.Spomeniem scénu s prestreleným okom,pekná reflexia na nesmrteľného Arnolda v Terminátorovi..potom nasledovali klišé scény,ostatne tak ako sme na to v poslednej dobe u Cage zvyknutí...niekde sa stala zrejme chyba,keďže od polovice filmu som pociťoval,že to smeruje niekam do pekla...občasné a nezmyselné dialógy,snáď medzery v scenári,hlášky typu \"fuck\" naozaj nemusím,ale keď sa vhodne umiestnia môže to byť zábava..ovšem v tomto prípade sa tak nestalo...napätie a akcia mi akosi unikali pomedzi prsty..(aj keď výbuchov bolo viac než sa sluší a patrí)...plynulosť deja vôbec nehrozila,prelínanie bolo tak rýchle a nesúvislé,že som chvíľami myslel či náhodou nepozerám tri filmy naraz...po pol hodine som to vzdal a len bezmyšlienkovito dopozeral jednotlivé scény a v hlave som si to spájal,aby mi to dalo na konci zmysel...(aj tak sa nestalo)... :D ... na druhej strane však vyzdvihnem jedinú vec a tou je námet,a aj určitý potenciál,len veľmi nešikovne (ne)dotiahnutý do konca..na záver dodám,že sa jedná o veľmi B-čkový film,ktorý chvíľu ťahali herci no potom to dotiahol režisér sám,zatiahol oponu a zatlieskal si k ďalšiemu nepodarenému kinematografickému zážitku... P.S. Nicolas Cage ma opäť nezklamal,iba sa mi potvrdzuje,že je stále viac a viac horším hercom.,.. !! ... doporučujem všetkými 5-mi prstami... !!!

Hodnotenie: 54%

Rank (hodnotenie príspevku): - -14 +