Recenzia - Kung Fu Panda 2

Kung Fu Panda 2

Kung Fu Panda 2 (2011)

Réžia: Jennifer Yuh
Hrajú: Jack Black, Angelina Jolie, Seth Rogen, Dustin Hoffman, Lucy Liu, James Hong, David Cross, Michelle Yeoh, Jean-Claude Van Damme, Victor Garber, Gary Oldman, James Woods, Jackie Chan, Danny R. McBride
Premiéra: 02.06.2011
Žáner: Animovaný / Akčný / Rodinný / Komédia

Zdroj: feelingmovies.sk

S príchodom leta sa na divákov do kín hrnú samé pokračovania. Animované 3D filmy netvoria žiadnu výnimku. Filmové štúdia siahajú po úspešných “jednotkách”, ktoré zabávali celé rodiny a očakávajú sa od nich, že tomu tak bude i naďalej. Panda 2 to sčasti splnila. Tvorcovia pritlačili kde sa len dalo, až na hutnosť príbehu, ktorý je tu oproti jednotke nevýrazný.

Panda a jej kamaráti sa vracajú na scénu, pretože samotné Kung fu je v ohrození. Namyslený a vydedený páv sa totiž rozhodol ovládnuť celú Čínu pomocou novej zbrane z kovu. Toto je celá zápletka, ktorá slúži len na dve veci. Na akciu, ktorá je opäť skvelá, kde kung fu bitky kombinujú detaily umenia s humorom a druhá línia sleduje Poove detstvo pomocou štylizovaných flashbackov, ktoré na vás po výtvarnej stránke robia skutočný dojem, čo až tak pri animákoch nebýva zvykom.

Čo na filme najviac zaujme, je prostredie starej Číny a samozrejme milé a sympatické postavy, kde sa nepreháňa ani s trápnymi gagmi pre deti, ani s prílišnou milotou. Celých 90 minút tak ubieha úplne plynule a dospelí sa opäť nebudú nudiť. Veľa nových nápadov, či prvkov však nečakajte, aj ten príbeh je až moc jednoduchý a riedky, no o to viac si začnete všímať prácu animátorov, hudbu, a celkovo atmosféru. Tieto pocity však po odchode z kina rýchlo vyprchajú, čo radí druhé pokračovanie medzi ostatné dvojky a trojky, ktoré zaujali, ale nedosiahli na svoj vlastný originál. Slabý odvar to ale určite nie je! feelingmovies.sk

Hodnotenie: 74%

Rank (hodnotenie príspevku): - -58 +