Recenzia - Paul - recenzia (2011)

Paul - recenzia (2011)

Paul

Réžia: David Arnold
Hrajú: Simon Pegg, Nick Frost, Seth Rogen, Jason Bateman, Bill Hader, Jane Lynch, Kristen Wiig, Jeffrey Tambor, Blythe Danner, David Koechner, John Carroll Lynch, Sigourney Weaver
Premiéra: 09.06.2011

Zdroj: feelingmovies.sk

Britskí komici a sa spolu s režisérom úspešnej komédie Superbad – Gregom Mottolom pustili do sci-fi komédie. Tá sa nesie na ich tradičnej humoristickej vlne, ktorú čiastočne doplnili o nový zjav – Paula (nahovoril ).

Dvaja geekovia z britských ostrovov (slovo geek sa v bežnom slovníku prekladá ako “jarmočný kúzelník” :) , ide ale o “nadšencov pre určitú vec”) putujú po dôležitých miestach americkej sci-fi kultúry. Po Comic-cone si to namieria do Area-51, kde ich prekvapí, kto by to bol na tomto mieste čakal, mimozemšťan Paul. Paul žije na Zemi už od 60tych rokov. Americká spoločnosť ovplyvnila jeho a on zase ovplyvnil Ameriku. Ako sám vraví, mnohé sci-fi filmy by nevznikli a bez neho by nebol ani Mulder. Paul vám bude pripomínať nevychovaného Američana s trochu zvláštnymi schopnosťami. Tak sa táto trojica vydá v karavane na miesto, odkiaľ by Paul mohol kontaktovať svoj svet, a pritom si užijú kopec dobrej zábavy…

Ak ste videli trailer, vedzte, že ste videli prakticky najpodarenejšie gagy. Ono je to vlastne jeden celý gag, kde každá veta, situácia paroduje, odkazuje, zosmiešňuje, obracia naruby. Vy si tak môžete vyberať, čo vás pobaví a čo nie. Mnohé odkazy si vyžadujú určitú znalosť pop-kultúry, sci-fi kultúry, hlavne tej filmovej, pretože sa vám môže stať, že vtipu jednoducho neporozumiete. To neplatí pre kresťanov a anglofilov, ktorým film (teda Paul) určite otvorí oči. Scenár má pár skutočne vydarených scén, no mnohé prvky si autori len preniesli z predchádzajúcich projektov. Pre fanúšikov komiksov, sci-fi žánru, bude táto komédia pasovať najviac. Pre ostatných to bude lepší štandard, kde si neužijú všetky dialógy, ale sa hlavne zabavia na nevídanom ufónovi… Zdroj: feelingmovies.sk

Rank (hodnotenie príspevku): - -16 +