Recenzia - Štyri levy

Four Lions

Réžia: Christopher Morris
Hrajú: Benedict Cumberbatch, Julia Davis, Alex MacQueen, Preeya Kalidas, Darren Boyd, Kevin Eldon, Will Adamsdale, Riz Ahmed
Premiéra: 10.03.2011
Žáner: Komédia / Dráma

Prebraté z feelingmovies.sk
Veľká Británia opäť po dlhšom čase ukázala, že je v ich suchom anglickom humore niečo špecifické, niečo nenásilné a zároveň otvorene hovorí pravdu. je známy predovšetkým zo seriálu IT Crowd, kde sa preslávil ako šéf spoločnosti v prvých častiach. Teraz sa ujal réžie a natočil dosť humorný film s podobným štýlom vyjadrovania ako IT Crowd.

Film ONLINE

Film zasahuje do najtemnejších častí súčasnej doby. Priamo do srdca Al-Káidy. Skupina militantov okolo Omara chce za každú cenu urobiť veľký krok dopredu a ukázať sa svetu. Ako ináč, veď je pôvodom muslim. Spolu s Wajnom odchádzajú do teroristického tábora v Pakistane, k Omarovmu strýkovi. Chcete vedieť, či Usáma Bin Ládin ešte žije? Treba si pozrieť film, odpoveď sa dozviete dosť satiricko-humorným spôsobom. A po veľkom strete s emirom je všetko pripravené na teroristický útok priamo v srdci Londýna počas maratónu. Dosť vtipne vyzerá, keď po ulici behá nejaký veľký plyšoví Muffin, korytnačka Turtles, pštros a zle ušitý šašo.

Faisal je magor a jeho snahou je zostrojiť samovražedné vrany. Neviem prečo, ale veľmi mu to nefunguje, keďže bomba buchne zväčša skôr.Sliepka je zajac. Veľmi výstižná veta :D . Je to zajac bez uši…presne, čo mu tí parchanti udelali :D Celý film sa nesie v anglickom štýle humoru, suchý, ale neuveriteľne pobaviteľný. Až tak, že staré obecenstvo sa neustále smialo. Neviete o čo teroristom vo svete ide…pozrite si film. A nezabudnite, všetko je vôla Božia. Ako to on chce tak to aj bude. Vo filme sa pranieruje nie len nelogickosť atentátnych útokov, ale aj priateľstvo, podradenosť a nadradenosť, do určitej miery láska a tiež zvrhlosť … veď prijať niekoho za teroristu spôsobom fazuľkovania, tj. aby udržal fazuľku na žaludi je dosť husté :D (alebo aj samotný pissing :D ). Ale ak chcete vidieť umeleckosť ako vo filmoch Black Swan či Kráľová reč, tak v tomto filme nenájdete z toho takmer nič. V mnohých miestach sa film podobá na anglický seriál. Ale nájdete tu aj myšlienky, aby sa nepovedalo :D Štyri levy bojujú o zapísanie sa do dejín, o svoje postavenie a svoju slávu v nebi. Ale hrať sa na teroristu, chcieť sa zabiť a stratiť takto rodinu, ktorá podporuje takýto čin, je dosť silné café aj pre normálneho jedinca. Vychutnajte si film do sýtosti. Možno už zajtra sa budete chcieť stať teroristom. Na druhej strane je zobrazený aj iný život, ale ten má tiež svoje chyby. Čo je lepšie a schodnejšie nezistíte.feelingmovies.sk

Rank (hodnotenie príspevku): - -4 +