Recenzia - Čierna labuť

Čierna labuť

Black Swan

Réžia: Darren Aronofsky
Hrajú: Natalie Portman, Mila Kunis, Vincent Cassel, Barbara Hershey, Winona Ryder, Kristina Anapau, Toby Hemingway, Sebastian Stan, Ksenia Solo, Janet Montgomery, Mark Margolis
Premiéra: 10.02.2011
Žáner: Mysteriózny \\ Dráma

...snímok Čierna labuť je po veľmi dlhej dobe ukážkou mixu mystériozity,napätia,rivality,perfekcionizmu,ale hlavne baletu...bravo pán režisér... Darren Aronofsky(Requiem za sen,Wrestler) vo mne opät rozdmýchal iskru pôvabnosti k baletu a k nesmrteľnému Tchaikovskému... príbeh je zasadený do prostredia baletu a ľudí,ktorí tvrdo pracujú,aby sa v umeleckej tvorivosti a tanci presadili...hlavnou hrdinkou tohto príbehu je aj mladučká Nina(Natalie Portman),ktorá na sebe ťažko a tvrdo pracuje,aby bola dokonalou balerínou,pretože bola obsadená do hlavnej role v predstavení Labutie jazero...Nine sa splnil sen,a začína sa naplno venovať svojej roli.Niečo jej však chýba..

= POZRI FILM ONLINE TU =

rolu bielej labute zvláda dokonalo,jemne,s citom a pôvabom...má však aj druhú rolu..čiernu labuť,ktorá má byť neviazaná,vášnivá a zvádzajúca...to však tichej a plachej Nine nejde... čím viac trénuje a snaží sa byť dokonalou tým je to horšie...spozná sa však s ďalšou balerínou Lily(Mila Kunis),ktorá je presným opakom Niny,nespútaná,prirodzená,divoká a vášnivá...Lily otvorí Nine nový svet a tá ho prijíma až s príliš veľkou náručou,ktorá sa jej začína vymykať zpod kontroly...Nina začína meniť svoj život a tomu prispôsobovať aj svoje tanečné nadanie...začína chápať,že keď raz porušíš pravidlá všedností už niet cesty späť...začína sa stávať skutočnou a nefalšovanou čiernou labuťou...Nina posadnutá svojou vášňou bojuje medzi svetom dobra a zla..medzi bielou a čiernou labuťou..ktorá z nich ju naplno pohltí ?? nechajte sa prekvapiť... čo dodať na záver.. ?? .. palec hore za scénar,námet a celkové spracovanie Labutieho Jazera,temer za všetko čo sa mihlo i mimo kameru...na koniec len dodám dej je pekne zapletený a rozuzlenie prekvapivé,atmosféra dusivá až tajomná,príjemný Tchaikovský,myseľ terorizujúce tempo,ktoré nedá čas vydýchnuť až túžite nabažiť sa do sýta...jednoducho svojím spôsobom dokonalé dielo,a veľmi ojedinelé v dnešnej 3D dobe !! ... u mňa desať prstov !!!

Hodnotenie: 86%

Rank (hodnotenie príspevku): - -3 +