Recenzia - The Green Hornet

The Green Hornet

Réžia: Michel Gondry
Hrajú: Seth Rogen, Jay Chou, Cameron Diaz, Tom Wilkinson, Christoph Waltz, David Harbour, Edward James Olmos, Edward Furlong, Jamie Harris, Chad Coleman, James Franco, Billy Mayo, Jerry Trimble
Premiéra: 27.01.2011
Žáner: Akčný / Krimi / Komédia

Prebraté z feelingmovies.sk
Je tomu už vyše 70 rokov, ako prvýkrát názov zelený sršeň uzrel svetlo nášho sveta. Autormi sú George W. Trendle and Fran Striker, ktorých dielo bolo prvý raz vysielané cez rádia už v roku 1936. The Green Hornet nie je žiadna novinka. V roku 1966 bol natočený seriál a v hlavnej úlohe sa predstavil Bruce Lee. Po dlhej odmlke sa sršňa ujal autor filmov Večný svit nepoškvrnenej mysle a Náuka o snoch – . Dal americkému hrdinovi americkú guráž a francúzsku eleganciu. Film na začiatku predsa len trochu hapruje. Mení sa to vo chvíli, keď do deja vstupuje Lenore Case (). Film v tej chvíli ako by dostal druhý dych. A možno sa vám stane to, že aj keď to nie je ten najsamlepší film, udrží vás v očakávaní až dokonca. Má námet, myšlienku a dej. Zarazila ma len jedná vec a to dosť silná podobnosť s ďalším filmom „komixom“ Kick-Ass.

Britt Reid () sa veľmi nemá v láske so svojím otcom. Po jeho smrti sa stáva šéfom „Daily Sentinel“. A čo ďalej? Vždy zachraňoval ľudí (alebo sa o to neúspešne snažil), a teraz pochopí, že je na to vhodná doba. Veď má vedľa seba parťáka – Kato (), ktorý ho vždy zachráni. Prvá ich akcia je úspešná a treba vymyslieť čo ďalej…ale veď Britt je vlastníkom novín, treba len vymyslieť ako sa hrdina, ktorý bude na prvých stránkach, dostane do denno-denného obehu. Žeby Green Bee :D Nie, nie, to mu veľmi neprešlo. Bude sa volať Green Hornet (Zelený sršeň). (a jeho kamarát červený hroch :D ). Tak sa zamieša medzi zločincova za začína ochraňovať ľudí, svojim arogantným správaním štýlom francúzskeho vojvodu. Áno, sám si uvedomujem tú napísanú nelogickosť, ale tak sa Britt správa.

Britt potrebuje aj svoju novú sekretárku, ktorou sa nestane nik iný ako . Trochu mi to pripomenulo „anjelov“. Tá nevediac o jeho záhadných večerných výletoch mu pekne nahráva do kariet. Tak ho napojí na Benjamina Chudnovského (), ktorý ovláda všetky gangy v podsvetí. Tie sa Chudnovskému pomaličky začínajú priečiť, keďže Green Hornet si to môže dovoliť tiež. Chudnovsky chystá pomstu. A práve niektoré komické prvky robia z tohto akčného filmu komediálnu zábavu, ktorá vás rozožerie. Je ale stopro isté, že pokračovanie Green Hornetu určite bude.

Na záver si všimnite dve chybičky :D Prvá je pokazený strih, keď Britt je v kancelárii a Kato balí Lenore. Druhá je trochu nelogickosť, keď sa naháňajú na ceste tak už pomaličky kilometer dopredu idú autá po krajných stranách :D feelingmovies.sk

Hodnotenie: 72%

Rank (hodnotenie príspevku): - -31 +

03.02.2011 17:01:26 jeffocadca reagovať