Recenzia - Fotri sú lotri

Fotri sú lotri

Little Fockers

Réžia: Paul Weitz
Hrajú: Robert De Niro, Ben Stiller, Owen Wilson, Dustin Hoffman, Barbra Streisand, Blythe Danner, Teri Polo, Jessica Alba, Laura Dern, Kevin Hart, Daisy Tahan, Colin Baiocchi, Thomas McCarthy, Harvey Keitel, Yul Vazquez, John Di Maggio, Robert Miano
Premiéra: 23.12.2010

Prebraté z feelingmovies.sk

Po desiatich rokoch od prvej časti Protivný svokor a druhej časti z roku 2004 Jeho foter, to je lotor! opäť uvidíme v plnej akcii rodinu Jebalovcov aj Byrnesovcov. Réžiu opustil Jay Roach a do nového dielu sa pustil , ktorý v roku 1999 natočil prvý diel známej komediálnej série Prci, prci, prcičky. Či bol dobrý nápad sa pustiť do projektu, ktorý mu humorným štýlom nie je blízky je trochu otázne. A možno práve to, a tiež aj vyčerpanie nápadov viedlo k niekoľkým uspávajúcim pasážam. A ak ste si to neodhadli, môžete zaspať ako jeden nemenovaný novinár (i keď v poslednej dobe zaspáva na viacerých filmoch :D ). Tí, čo majú výdrž, budú sa zabávať. Film vstupuje nie len do sporu Greg x Jack, ale rozoberá tiež manželské problémy ako u Jebalovcov, tak aj u Byrnesovcov.

Greg Jebal () je najvhodnejší adept na šéfa klanu Byrnesovcov. Musí zaistiť rodinu pred rôznymi pádmi a len pod tou podmienkou mu Jack Byrnes () dá „kľúče“ od rodinnej pokladnice. Lenže práca bračeka veľa peňazí nevynáša a Gregova slabosť a dobroduchá výchova je mu skôr na obtiaž. Je to zložité, to nemusím nikomu vysvetľovať, ale že pôjde Gregovi zas o život je už trochu otrepaná struna. Herecké obsadenie a je lákadlom v tomto filme. A očividne spolu aj dobre na pľaci spolupracujú a obaja sa dosýtosti vyhrali. Scéna v bazéne s loptičkami je skutočný horor pre Grega.

Humorom bol film podchytený. Ale chýbala tomu živosť a nápaditosť. Že sa aj „fotri“ musia točiť kolo sexu, je už prežratá tematika celej americkej komediálnej produkcie. Možno zbytočne čakáme, že príde film, ktorý odokryje aj iné humorné situácie. Tak možno niečo z európskej produkcie. Hm, Uvidíme. Autor: www.feelingmovies.sk

Hodnotenie: 62%

Rank (hodnotenie príspevku): - -10 +