Recenzia - Paranormal Activity 2

Paranormal Activity 2

Paranormal Activity 2

Réžia: Tod Williams
Hrajú: Brian Boland, Katie Featherston, Sprague Grayden, Micah Sloat
Premiéra: 16.12.2010
Žáner: Horor / Mysteriózny / Thriller

Ak chce niekto zažiť ozaj hororové pocity, nech sa napíše do poradovníka a porozprávam o seansách, ktoré som za tie roky zažil a čo sa pri nich stalo. Ale ak sa chce isť niekto do kina unudiť, má otvorené dvere na Paranormal activity. Z 91 min filmu, je možno zaujímavých 5 minút, zvyšok je doslovne nanič. Asi sa nepodarilo presadiť, aby film šiel v skrátenej podobe tých 5 minút. Škoda, možno by som sa aj zľakol niečoho. Kde sledujem, čo už popísali o prvej časti, a čo rozprávajú o druhej, tak budem kritický veľmi.

Najnudnejší horor v živote nebol natočený. A nie že sa len zdá, ale je to doslovná kopírka prvej časti. To nám chceli ponúknuť? Pretočenú prvú časť, obohatenú o 6 ďalších postáv? Tak to musím skričať“ „WAW“. A potom nadobro vymazať z hlavy, že som sa dal na takú blbosť nahovoriť, si to ísť pozrieť. Nemá to dej, nemá to myšlienku, nemá to nič. Ak niekto napíše, že sa niečím naľakal a zľakol nejakých záberov, tak ho vysmejem. Doslovné chyby. A keby už mal niekto aspoň čo-to prečítané, vedel by, že niektoré scény sú absolútny bullshit.

V jednom prípade mi to pripadalo ako by natočili začiatok a koniec prvej časti…..asi chyba v tom, že nemenili hercov. Takže pointa….diabol prechádza z duše do duše, asi nemá čo robiť a nakoniec aj tak dosiahne čo chce. Ešte mohli na záver napísať, že sa tá žena pohybuje v okoli Californie, nech sú naši geniálne, nadpriemerne, a neoblomne super Američania ešte väčší vypatlanci ako v skutočnosti sú(žiaľ pozrel som si trailer, ukážky z prvého premietania jednotky). Ak toto niekoho niekedy niekde vystraší, dostane odomňa odmenu …. čiernu ceruzku. Alebo neviditeľnú? Neviem teraz.

Večer ako som sa vracal z mesta, išiel som tmavou časťou Bratislavy. Rozmýšľal som o filme, a smial sa na tom, že som mohol venovať čas radšej sledovaniu nejakých nových filmov, aj hororových, ktoré sa majú ukázať v dohľadnej dobe, a tak aby mali čitatelia možnosť na film nadhľadnúť skôr. Ľutujem, že som to neurobil. Ale ako som sa vracal, povedal som si v sebe, že ozaj je to „kravina“ čo bolo vo filme. A v tom vedľa mňa padlo niečo zo stromu. Urobilo to riadny rachot, tak som sa šiel pozrieť, čo to je. Horiaca cigareta v ľade. Na strome nič iné, okolo mňa nič iné. To myslím, že ma nastrašilo viac :)

Hodnotenie: 48%

Rank (hodnotenie príspevku): - 6 +

29.12.2010 13:30:39 Astari reagovať