Recenzia - Dostaň ho tam! (2010) recenzia

Dostaň ho tam! (2010) recenzia

Get Him to the Greek

Réžia: Nicholas Stoller
Hrajú: Jonah Hill, Russell Brand, Rose Byrne, Christina Aguilera, Pink, Dee Snider, Katy Perry, Meghan Markle, Robert Seay, Elisabeth Moss, Colm Meaney, Aziz Ansari, Kali Hawk, Sean 'P. Diddy' Combs, Natalina Maggio, Lars Ulrich, Tom Felton, Harry L. Seddon, George Aloi, Dean Mauro, Kristen Bell, Rick Schroder, Pharrell Williams, Carla Gallo
Premiéra: 05.08.2010

Bláznivá letná komédia o snúbencovi Katy Perry v akcii!

Je zaujímavé sledovať svet Judda Apatowa a vývoj jeho jednotlivých protagonistov. Tvorca novej vlny neprístupných komédií sa nielen blysol dvojicou filmov 40 rokov panic a Nabúchaná, ale ešte stihol dať šancu novým hercom a ich postavám. Vyrástol mu takto Jonah Hill, ktorý sám potiahol napríklad komédiu Superbad. A potom produkčne zaštítil komédiu Kopačky, ktorá zase pomohla vzniknúť excentrickému charakteru menom Aldous Snow. Nie je nič lepšie, ako keď máte šancu urobiť z vedľajšej úlohy tú hlavnú a cítite, že môže potiahnuť celý film. Dostaň ho tam sa podaril.Pozri film online

V centre pozornosti je prirodzene Aldous Snow, totálny magor, akému niet páru. Je taký blázon, že aj na jeho vlastný koncert ho musí dotiahnuť niekto iný. A v tomto prípade sa rozhodne firma poslať do Londýna Aarona Greena s jasným cieľom. Dať Snowa aspoň ako-tak do poriadku a ísť na koncert. No na ceste z britskej metropoly do LA prirodzene čaká strastiplná cesta, pretože ten Snow má nevyriešené lapálie s bývalou. Na ceste cez New York, Las Vegas a podobné destinácie, zažijú viac ako iba pár bujarých večierkov či vytriezvenie z hektolitrov chlastu ...

Tak ako si tento rok nevie zatiaľ nájsť poriadny blockbuster (aj keď posledné dva týždne už skôr situáciu zmierňujú), tak tu chýba aj poriadna bláznivá komédia s pätnásťkovou (ne)prístupnosťou. To, čo kedysi zachraňovali Mary či nadržanci z Prci, prci, to musí zachrániť nová garda. No ruku na srdce – dvojica Jonah Hill-Russell Brand je na tento džob ako stvorená. Hill naskočil do víru nespútaných gagov po hlave, no tu sa mierni v prospech oveľa väčšej (filmovej) star – Aldous Snow si fakt zaslúži samostatný film a ani na minútu nenudí, vždy prekvapí a na konci ukáže ešte aj dobrú stránku. Samozrejme, je otázne, ako sa Brand z jeho vlády vymaní, no zatiaľ si ju užite.

Hodnotenie: 66%

Rank (hodnotenie príspevku): - 23 +