Recenzia - Počiatok

Počiatok

Inception

Réžia: Christopher Nolan
Hrajú: Leonardo DiCaprio, Joseph Gordon-Levitt, Ellen Page, Tom Hardy, Ken Watanabe, Dileep Rao, Cillian Murphy, Tom Berenger, Marion Cotillard, Pete Postlethwaite, Michael Caine, Lukas Haas, Taylor Geare, Talulah Riley, Michael August
Premiéra: 22.07.2010
Krajina: USA\\Veľká Británia
Žáner: Sci-Fi\\Dráma\\Mysteriózny

...tak kde začať..?? .. určite u Nolana ako režiséra ktorému tlieskam.. po Insomnii a Temnému Rytierovi je to jeho asi nejlepšie dielo aké kedy mal tú česť režírovať... : ) .. a čo sa týka DiCapria tak po Prekliatom ostrove si našiel cestu do môjho repertoáru ako veľmi špecifický druh herca.. naozaj bravo.. : ) takže k deju... Počiatok alebo teda Inception,je napol sci-fi a dráma a napol thriller s prvkami mystériozity..ja viem je to komplikované.. všetko sa toči okolo krádeže,nie je to však len taká obyčajná zlodejíčina,je to extrakcia ľudských myšlienok v spánku teda v ich podvedomí,krádež tých najtajnejších tajomstiev a vzácností,kde sa ľudia nedokážu brániť a kde špičkový zlodej Dom Cobb (Leonardo DiCaprio)... pracuje spolu s týmom pre veľké korporácie,nanešťastie je však úplne odrezaný od normálneho života a od svojich detí z dôvodu korporačnej špionáže a porušovaniu snáď všetkých morálnych zásad a práv človeka... je tu však jedna šanca - vykúpenie... dostane za úlohu \"zasiať\" semienko myšlienky do hlavy jednoho konkurenta,ktorý si tvorí monopol na svetovom trhu..(ale neviem čo to bolo) .. to je jedno... je to veľmi riskantný zámer a úloha ktorú Cobb prijíma,aby dokázal že je možný dokonalý zločin a aby sa mohol vrátiť k rodine.. : ) .. čo viac dodať.. ?? .. či sa to podarilo alebo nie nechám na Vás... pre mňa neskutočne zaujímavý film a po dlhej dobe kvalitné sci-fi téma... na scénar nemám čo dodať... vydarený kúsok,boli aj hluché chvíle ale celkový dojem je absolútne pohlcujúci... dej je mierne komplikovaný a môže sa Vám ľahko stať že sa stratíte... netreba strácať hlavu,to časom pominie...aj napriek dĺžke filmu,neskutočne napínavý príbeh plný osobných porážok a zvratov,nádejí a šance zmeniť myslenie človeka tam kde sa nemôže brániť - v sne... na záver len dodám,že snímok Inception ukazuje nádherný svet snov,jeho bezmeznú hranicu,aj tie filmové triky dodávajú to osobné čaro... proste sympatické.. : )..všetkých desař prstov.. !!!! .. DOPORUČUJEM POZRIEŤ... !!!

Hodnotenie: 91%

Rank (hodnotenie príspevku): - 151 +