Recenzia - Štvrtý druh

Štvrtý druh

The Fourth Kind

Réžia: Olatunde Osunsanmi
Hrajú: Milla Jovovich, Elias Koteas, Will Patton, Corey Johnson, Enzo Cilenti, Hakeem Kae-Kazim, Olatunde Osunsanmi, Charlotte Milchard
Premiéra: 21.01.2010
Žáner: Mystery\\Thriller

..Stretnutie štvrtého druhu alebo teda Štvrtý druh je určite zaujímavý réžijný počin nováčika Osunsanmiho,s peknou myšlienkou a teda celkovým zámerom a možno aj ten scénar.. .: ) .. ale tam to všetko asi končí... The Fourth Kind je výpoveďou psychologičky Dr. Abigail Tyler,žijúcej na severe Aljašky v malom meste menom Nome... život je fajn až do chvíle kým za nevysvetliteľných podmienok zomiera jej muž,je to už ďalšia záhadná smrť v okolí a polícia si nevie rady... a tam to všetko začína...po smrti muža sa Abigail naplno venuje práci a svojím pacientom,ktorí v poslednej dobe trpia nespavosťou a zlými snami o bielej sove... čo vlastne nie je dôvod na znepokojenie,až kým sa ten sen nezačne snívať všetkým jej pacientom a každú noc dokonca aj jej samotnej... ľudia si však sny nepamätajú a tak ich podrobí hypnóze,ale niečo tam nesedí,biela sova nie je zďaleka tak biela a ani to nie je vlastne sova,jej pacienti v hypnotickom stave vidia niečo čo nepatrí do nášho sveta,všetko si pečlivo natáča na videokameru a sem-tam použije aj diktafón... po hypnózach odchádzajú jej pacienti vystresovaní a v panike nie však dôsledkom tejto procedúry ale toho čo v nej videli... : ) .. po smrti jednoho z jej pacientov (kde okrem iného stihol vyvraždiť aj svoju rodinu,pekná scéna ináč)...sa úrady začínajú obávať že dr. Tylerová už nie je schopná vykonávať svoju prácu a dávajú jej za vinu smrť týchto ľudí..na pomoc jej prichádza kolega Campos,do rúk Abigail sa medzitým dostane diktafón a nahrávka na ňom je viac než desivá..(scéna ktorá ma mrazila až do kosti) ... na páske je zachytený jej únos mimozemskými entitami,zvláštnosťou je aj jazyk,ktorým \"cudzinci\" rozprávajú..je to Summerština... na pomoc si prizve istého Odusamiho,ktorého kontaktoval ešte nebohý pán Tyler... experta na Summerštinu... spolu s ním začínajú teda vyšetrovať záhadné únosy,a ďalšie hypnózy,a ďalšia Summerština,ďalšie výkriky,ďalšie šialené vraždy atď.. a to je už tá časť ktorá je absolútne nudná a stereotypná a nezaujímavá proste naprd... : ) .. koniec si pozrite samy,už som napísal až dosť,,,.. : ) .. dej je napínavý,dusivá atmosféra kedy mocne mačkáte vankúš spotenými prstami a všetky tie fajn veci čo k tomu patria... čo je vlastne zvlášnosťou a čo ma zaujalo na tomto filme,že je to v podstate podľa \"skutočných událostí\",vystupujú tam \"skutočné osoby\" ktoré hrajú samých seba,až do chvíle kedy príbeh Dr. Abigail Tylerovej preberá Hollywood a do postavy Abigail vložia Millu Jovovich...a práve to ma zaujalo.. pretože nastáva prelínanie tých \"skutočných událostí\" a záberov zo sedení s pacientmi..s tými nahranými teda filmovými zábermi s Millou.. : ) je to fajn vec,človeka to pohltí úplne.. už po 5 minútách budete bažiť po ďalšej záhade,,.. ale klamať nebudem takže poviem toľko,že možno sa to stalo podľa skutočných událostí a možno je to iba perfektne nahrané... rozhodnutie nechám na Vás... moje hodnotenie .. sedem prstov.. !!.. : )

Hodnotenie: 64%

Rank (hodnotenie príspevku): - 36 +