Recenzia - Predátori

Predátori

Predators

Réžia: Nimród Antal
Hrajú: Adrien Brody, Topher Grace, Alice Braga, Walton Goggins, Oleg Taktarov, Laurence Fishburne, Danny Trejo, Louis Ozawa Changchien, Mahershalalhashbaz Ali, Carey Jones, Brian Steele, Derek Mears
Premiéra: 09.07.2010
Žáner: Sci-fi

....trochu oneskorená recenzia... ale strašne dlho som sa vyhýbal tomuto filmu.. a moje tušenie bolo správne... taaakže na začiatok... snímok Predators,je asi najhorší z tej Predátorskej škály filmov aký som kedy videl čo sa týka modernej sci-fi doby( áno som zaujatý,lebo som vyrastal na Predátorovi) ,dej sa odohráva na domovskej planéte predátorov,na ktorej sa ocitnú elitní zabijáci z rôznych kútov toho \" našeho \" sveta..( určite viete,ktorý to je.. ak nie otvorte si vlastivedu)... s rozličnými jazykovými odlišnosťami... celý film sa vlastne odohráva v nejakej podivuhodnej džungli,v ktorej bojujú títo statoční pozemšťania proti drsnej prírode a samozrejme proti tunajším usadlíkom..v našom prípade sú to predátori .. začiatok je jednoduchý,nikto neverí nikomu,ale samy sa boja.. (zvláštne na elitných vojakov,nie ???) ... ako putujú džungľou natrafia na rôzne pasce a nájdu nebohého vojáka už pekne v rozklade.. po čase však zisťujú že nie sú samy... parta ostrieľaných zabijákov je teda odhodlaná čeliť svojím démonom..svojím predátorom,ktorý ich neustále pozorujú a skúmajú ich ľudské prejavy v kritických situáciach... medzi tým však( ako to už býva) .. začnú pomaly umierať jeden po druhom... nanešťastie narazia na jednoho,ktorý tam žije už docela dlhú dobu,a ten im prezradí ako to vlastne funguje na planéte o ktorej už zistili že nie je ich milovaná Zem .. ich vedúci (skautík) nejaký Royce,má zvláštny inštinkt a schopnosť vycítiť pasť a rozumie snáď všetkým pozemským taktikám boja... (no dobreee to mu nechajme,je to predsa voják) .. príbeh mi strašne pripomína Predátora 1,už kvôli scéne s bahnom,kvôli Japoncovi a jeho samurajskému meču a viď i kvôli samotnej džungli.. taká pekná nostalgia.. a tam to aj končí.. medzi sebou však majú zrádcu (alebo skôr človeka ktorý sa vždy prejaví až na konci filmu) a ten bude chcieť zabiť tých pár čo ostali nažive.. nepodarí sa mu to a hrdina Royce vytlčie každého Predátora a zachráni sa spolu s tajomnou sniperkou,ktorej meno som zabudol.. :D . čo sa však nestalo.. ??!! .. na planétu začali pristávať ďalšie klietky s predátormi a ďalší eliťáci.. toť vše o filmu... samotný dej neuveriteľne klišé,občas som si zavieral oči a uši... suchý,ničím nový tak strašne obkukaný dej,ktorý som videl už miliónkrát.. nehorázna amatérčina... žiadne vysvetlenie typu PREČO ?? .. bojové scény a efekty mi už nemali čo ponúknuť,.. ľahko predvídateľný dej a záver filmu... dva predátorské kmene čo proti sebe bojujú ??!!! .. otrasné !! .. u mňa predátor začal a skončil práve so spomínanou jednotkou( s Arnim ) .. !! .. bohužiaľ táto téma už nemá čo ponúknuť.. to je to samé čo Alien 4 .. dávam 5 prstov ( to iba za okúzľujúcu sniperku) ... kuknite a posúďte samy... : ) Zdroj:Pozri film ONLINE

Hodnotenie: 67%

Rank (hodnotenie príspevku): - 118 +