Recenzia - (K)lámač sŕdc

(K)lámač sŕdc

L'Arnacoeur

Réžia: Pascal Chaumeil
Hrajú: Romain Duris, Vanessa Paradis, Julie Ferrier, François Damiens, Héléna Noguerra, Andrew Lincoln, Audrey Lamy, Elodie Frenck, Victoria Silvstedt
Premiéra: 14.10.2010
Krajina: Francúzsko/Monako

Podvodník Alex má „živnosť“ na rozbíjanie vzťahov. V tejto práci mu pomáha sestra a jej prostoduchý manžel, pričom má každý z nich nezastupiteľnú úlohu. Všetci traja vynikajú v hereckom umení a disponujú bohatým arzenálom kostýmov, preoblečení a v prípade potreby aj prízvukmi. Ich príprava im zaručuje stopercentnú úspešnosť. Ak máte problém s morálkou, Alex ženám pomáha a otvára im oči. Má zadefinované tri kategórie, šťastné dámy, nešťastné, ktoré si na to zvykli a nešťastné, ktoré si to nechcú priznať.

Nebyť finančných problémov, Alex sa do projektu Juliette nikdy nepustí. Ide totiž o ideálny vzťah s Angličanom, ktorého devízami sú inteligencia, charitatívna činnosť i nebývalá pozornosť k snúbenici.

Lámač sŕdc je nielen ďalšou komédiou ale skutočnou zábavou, ktorá stavia práve na humore a situačnosti. Narozdiel od amerických komédií, v ktorých sa opakujú nielen rozprávačské postupy ale aj fóry, tento film je plný nápadov. Samozrejme sa nevyhol niektorým klišé, ale je plný prekvapivých momentov. Dynamická kamera a strih divákovi nedovoľujú myslieť na iné ako na dej a zároveň do poslednej chvíle netuší, čo Juliette vlastne k snúbencovi cíti. Hoci pozná záver, je zvedavý na cestu k nemu. Na nej ho zabáva profesionalita a vynachádzavosť „rozbíjačov“, slnečné monacké prostredie či krásna Vanessa vo svojej prirodzenosti. Ak sa chystáte do kine zabaviť a potrebujete niečo vkusné, toto je správny film na oddýchnutie bez toho, aby vás znechutil.

Hodnotenie: 77%

Rank (hodnotenie príspevku): - 18 +

24.10.2010 16:21:15 jeffocadca reagovať